wtorek, 11 czerwca 2013

Siemkaa! ;))

Znowu długo nie pisałam ;/ Przepraszam, ale nie mam teraz zbyt dużo zdjęć, które mogłabym dodać. :( Jak wiadomo, to zdjęć nie można robić na siłę, z przymusu bo wcale nie wyjdą fajne.  Teraz nie mam zbyt dużo czasu, bo wiecie - poprawki na lepsze oceny. :/ Ehhh mam już dość tej szkoły. A jak by jeszcze tego było mało, to pogoda nie jest dobra. Ale o tym już pisałam :)
Oczywiście robię zdjęcia. To nie jest tak, że teraz wcale nie robię zdjęć. Niestety ostatnio mało zadowalają mnie te zdjęcia. :( Wbrew pozorom nie jest tak łatwo zrobić dobre zdjęcie. Ale zrobię wszystko, żeby się tego nauczyć. Za wszelką cenę chcę umieć robić ładne zdjęcia. ;) I wiem, że trzeba na to poświęcić sporo czasu. A ja cały mój wolny czas poświęcam mojemu aparatowi ;) 
No dobra, koniec ględzenia ;)) 
Zdjęcia na dziś:






I to by było na tyle ;) Czekam na wasze opinie :)
Ostatnio niestety nie było żadnego komentarza :( Mam nadzieję, że teraz coś napiszecie, bo to na prawdę cieszy i pokazuje, że jednak warto prowadzić bloga ;)
Do zobaczenia ;) Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz