czwartek, 6 czerwca 2013

Witajcie ponownie!

Od razu przepraszam was za tą przerwę. Jak już mówiłam miałam problemy no i nie miałam chwili aby coś wrzucić.
U mnie pogoda jest strasznie dobijająca. Was też ten deszcz wykańcza? Bo mnie tak i to bardzo. No ale jak to mówią: Polakowi nie dogodzi ;D No cóż, już tacy jesteśmy, że ciągle narzekamy. xD Ale jest już czerwiec, wiec mogłoby już być gorąco i BEZDESZCZOWO. ;D Uwielbiam upały... Leżeć plackiem na słońcu i się opalac <3 Ahhh... rozmarzyłam się  ;)) No dobra koniec tego ględzenia         xD
Była długa przerwa, dlatego dzisiaj będzie więcej zdjęc ;) Cieszycie się?
Aha i jeszcze jedno:
Ostatnio pod postem dostałam pewną propozycję od Sandra&#39;s blog :)
A mianowicie żebym fotografowała nie tylko kwiaty. No i pomyślałam że może spróbuję i dzisiaj zobaczycie tego efekty ;) Mam nadzieję, że wam się spodoba ;)
Oto moje zdjęcia:














No i chyba tyle :)
Oczywiście czekam na wasze opinie ;) 
I jeszcze chciałam powiedzieć, że jeśli wy robicie zdjęcia, albo prowadzicie blogi takiego typu co mój blog to z chęcią je odwiedzę i obejrzę wasze zdjecia ;)
Do zobaczenia ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz